Звіт директора

Перемозького навчально-виховного комплексу

«загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок»

Баришівської селищної ради Київської області

про підсумки роботи школи за 2021/2022н.р.

перед громадськістю та педагогічним колективом.

(15.06.2022 р.)

Шановні присутні! Закінчився черговий навчальний рік.

Ми зібралися у час, коли наша країна перебуває у воєнному стані, викликаному збройною агресією росії, щоб підбити підсумки роботи колективу школи, адміністрації та директора школи протягом 2021/2022 н.р.

На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 28.01.2005 р. та від 23.03.2005 р. №178, керуючись Примірним положенням про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю, запроваджено щорічні звіти директорів шкіл про виконану роботу у навчальному закладі. Звітування керівників здійснюється з метою подальшого утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління освітою, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності у навчальних закладах, що базується на принципах взаємоповаги та позитивної мотивації. Завдання такого звітування забезпечити прозорість, відкритість, демократичність в роботі школі, залучення громадськості до співпраці.

Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду , я керувався Законом України «Про загальну середню освіту», Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку для працівників школи, посадовими обов`язками директора, членів адміністрації та всіх працівників школи, колективною угодою, Положенням про порядок звітування керівників шкіл перед педагогічним колективом та громадськістю та іншими нормативними актами.

1.Загальна інформація про школу

Перемозький НВК належить до комунальної власності Баришівської селищнної ради.

Будівля школи експлуатується з 1968 року. Школі належить земельна ділянка площею 2,8 га.

2.Кадрове забезпечення

У 20212022 н.р штатними працівниками школа була забезпечений на 100%. У школі працювало 18 педагогічний працівників ( з них 2 сумісника), 13 працівників з числа допоміжного персоналу.

Розстановка педагогів здійснювалась відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових педагогічних кадрів адміністрація закладу враховує фахову підготовку працівника.

Протягом навчального року серед педагогічного та обслуговуючого персоналу кадрових змін не було.

Наш педагогічний колектив складається з творчих, талановитих людей, справжніх професіоналів, серед яких:

- 1 нагороджено знаком «Відмінник освіти України»;

- 1 методист;

- 6 старших учителя;

- 15 вчителів вищої категорії;

- 2 спеціаліста.

Час постійно диктує нові вимоги до вчителя, і нашим вчителям постійно доводиться працювати над собою.

Впродовж 2021/2022 н.р. при КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти» згідно з графіком вчителі проходили курсову фахову онлайн-підготовку. Середнє навантаження педагогічних працівників по школі становить 18 годин.

Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи, а ще аналіз небайдужості, сумлінності творчості, любові до своєї роботи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу у школі на достатньому рівні.

3. Навчальна робота

У 2021/2022н.р. у школі завершили навчання 97 учнів у 10 класах. Середня наповнюваність класів – 10 учнів.

Навчально-виховний процес в цьому навчальному році було організовано відповідно до навчального плану та робочого плану школи. Та активності школярів у навчанні заважали епідеміологічна обстановка, введення воєнного стану в Україні та окупація військами РФ нашого села у березні цього року

6 учнів закінчили навчальний рік з відмінними навчальними досягненнями.

ПІБ учня/учениці

Клас

1.

Комар Валерія Вікторівна

3

2.

Бишовець Софія Олександрівна

3

3.

Дяченко Ілона Вікторівна

7

4.

Мотруніч Вєроніка Сергіївна

9

5.

Рихдик Дарина Анатоліївна

9

6.

Деркач Артьом Ігорович

11

Деркач Артьом Ігорович отримав свідоцтво про здобуття повної загальної середньої освіти з відзнакою та Золоту медаль «За високі досягнення у навчанні».

Свідоцтво про здобуття базової загальної середньої освіти з відзнакою отримали Рихдик Дарина Анатоліївна, Мотруніч Вєроніка Сергіївна.

У ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін взяли участь 19 учнів.:

Найкращих успіхів на ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін досягли:

· Дяченко Альона учениця 11-А класу посіла ІІ місце з англійської мови (вчитель Дяченко В.В.),

· Туркова Анастасія учениця 8 класу – І місце з історії (вчитель Бондарчук Л.Л.),

· Довганинець Тетяна учениця 8 класу – ІІІ місце з історії (вчитель Бондарчук Л.Л.),

· Бишовець Аліна учениця 11 класу - І місце з основ правознавства(вчитель Бондарчук Л.Л.),

· Бишовець Аліна учениця 11 класу - І місце із зарубіжної літератури (вчитель Кислицька В.В.),

· Туркова Анастасія учениця 8 класу – ІІІ місце із зарубіжної літератури (вчитель Кислицька В.В.),

На ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін досягли таких результатів:

· Бишовець Аліна учениця 11 класу - ІІІ місце з основ правознавства(вчитель Бондарчук Л.Л.),

· Туркова Анастасія учениця 8 класу – ІІІ місце з історії (вчитель Бондарчук Л.Л.),

У ІІ етапі Міжнародного конкурсу з української мови ім. П. Яцика брали участь 6 учнів школи. Маємо такі результати:

· Мотруніч Вєроніка учениця 5 класу - І місце (вчитель Чайло Н.П.);

· Ярмольчик Даря учениця 7 класу – ІІ місце (вчитель Кирпенко С.А.);

· Туркова Анастасія учениця 8 класу – ІІІ місце (вчитель Недбайло Т.В.);

· Савін Іван учень учень 3 класу – VІІІ місце (вчитель Боднар О.М.);

· Степова Іванна учениця 4 класу – ІV місце (вчитель Перепечка Н.П.);

· Бишовець Аліна учениця1 класу – Іv місце (вчитель Кирпенко С.А.)

У ІІ етапі Міжнародного мовно-літературного конкурсу з учнівської та студентської молоді ім. Т.Г. Шевченка брало участь 4 учня школи. Маємо такі результати:

· Рихлик Дарина учениця 5 класу - ІІ місце (вчительЧайло Н.П.);

· Дяченко Марія учениця 6 класу – VІ місце (вчитель Кирпенко С.А.);

· Туркова Анастасія учениця 8 класу – ІІІ місце (вчитель Недбайло Т.В.);

· Чайло Олена учениця 11 класу – ІІІ місце (вчитель Кирпенко С.А.).

Також 4 учні школи, а саме : Дяченко Марія (7клас), Деркач Артьом (7клас), Ярмольчик Даря (7 клас), Туркова Анастасія (8 клас) брали участь у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН.

Учні школи брали участь у Міжнародних предметних конкурсах.

4. Методична робота

Протягом року педагогічний колектив школа працював над методичною проблемою «Особистісно орієнтований підхід до навчання учнів засобами новітніх інформаційних технологій». Серед індивідуальних і групових форм методичної роботи перевага надавалася роботі МО та творчих груп це:

- МО вчителів предметів природничо-математичного циклу;

-МО вчителів предметів гуманітарного циклу;

- МО вчителів початкових класів;

- МО класних керівників

У 2021/20 н.р. атестації педагогічних працівників підлягало 3 вчителів. 2 педагогічних працівників підтвердили вищу кваліфікаційну категорію та педагогічне звання «старший вчитель», 1 – присвоєно І кваліфікаційну категорію».

5.Виховна робота

Велика увага у школі завжди приділялась виховній роботі. Цей рік не був виключенням.

Головне завдання в роботі класного керівника – створення умов для розвитку особистості учня. І досягається це організацією та проведенням виховної роботи з класним колективом та діяльністю в соціумі.

Виховний процес здійснювався у багатьох напрямках: розвиток національної свідомості, правової культури, інтелектуально – пізнавальному напрямку, духовно – моральному, художньо – естетичному, фізичному, екологічному, психолого – емоційному напрямках.

Протягом року проведено позакласні заходи, які охоплювали всі вищезазначені напрямки виховної роботи. Велика увага приділялася у школі патріотичному і громадянському вихованню. Протягом року класними керівниками та заступником з директора з НВР Кирпенко С.А. була проведена значна кількість тематичних заходів. Серед них:

· День миру!

· Посвята в джури;

· 16 днів проти насилля;

· Пам*ятаємо…Голодомор…;

· День української хустки;

· День Святого Миколая;

· Новорічні свята;

· Тиха акція;

· До Дня соборності;

· День єдності;

· проведено шкільну акцію «Посади дерево»;

Актуальним залишалось питання правового виховання та профілактики правопорушень. Правове виховання учнів здійснювалося в закладі на уроках правознавства в 9-х, 11 класах, на виховних годинах класними керівниками в 1-11класах. На кінець звітного періоду в закладі немає учнів, які знаходяться на внутрішкільному обліку.

Сьогодення вимагає від нас максимальної уваги, аби зберегти своє життя і здоров'я, в умовах військового стану. Тому, як поводити себе у разі виявлення підозрілих, вибухонебезпечних предметів, рештків снарядів, спалених автівок на території бойових дій , учням та трудовому колективу розповідали представники організації HALO Trust.

Проведено профілактичну бесіду з учнями 7-11 класів на тему «Профілактика паління на території навчальних закладів та громадських місцях», а також вживання за розпиття спиртних, слабоалкогольні та енергетичних напоїв на території навчального закладу». Не дивлячись на значну профілактичну роботу, залишається актуальною проблема поширення явища тютюнопаління серед учнів у 2021/2022н. р.

Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року підготовлені списки учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становить :

Діти, позбавлені батьківського піклування —4 учнів;

Багатодітних — сімей;

Діти учасників АТО – 1 учнів

ЧАЕС.

Ці діти постійно перебувають у центрі уваги всього колективу.

6.Співпраця з батьками

Виховання учня у сім`ї та школі – щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом, особливо батьківським активом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, тому повинні брати активну участь у навчально-виховному процесі, і не тільки в матеріальному вимірі, хоча як у великій сім`ї нам потрібно багато. Батьківська громадськість приймає активну участь у різноманітних заходах ( організація та супровід учнів під час екскурсій, виховних заходах, підготовка приміщень школи до нового навчального року тощо). І таку співпрацю ми повинні активно продовжувати.

7. Охорона життя та здоров`я учнів та працівників школи

Нажаль, вже кілька років поспіль у закладі є вакансія медсестри. У школі обладнано медичний пункт, який до окупації села був забезпечений потрібними ліками та матеріалами. Тепер перед адміністрацією лежить задача відновити поповнити медичний кабінет необхідними ліками.

Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальних установ міста у школі формуються спеціальні медичні групи , а також уточнюються списки учнів основної та підготовчої групи звільнених від занять фізичною культурою.

Працівники школи проходять щорічне медичне обстеження на початку кожного навчального року, працівники їдальні проходять медичні огляди двічі на рік. Його проходження фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються в медсестри школи.

За 2021/2022 навчальний рік вжито невідкладних заходів щодо створення умов для організації харчування дітей. Так було введено нове збалансоване чотиритижневе меню. Повноцінне, безпечне, якісне.

Постійно здійснюється бракераж сирої та готової продукції, результати заносяться до журналу бракеражу. З метою здійснення контролю за якістю харчування у школі працює бракеражна комісія.

Проводились роз'яснювальні роботи серед батьків щодо організації харчування дітей різного віку.

8. Управління школою

Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішньо-шкільного контролю та календарних планів вчителів - предметників і планів виховної роботи класних керівників.

Така система планування , що відпрацьована у школі роками і основана на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

У школі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність школи. Мережа Інтернет дає можливість оперативно та мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям та адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами та їх проектами.

Ділова документація школи ведеться відповідно до Інструкції з ведення ділової документації у ЗЗСО.

У кожної школи є своє призначення, яке реалізується у виконанні певної місії. У відповідності з цією місією будується загальна педагогічна політика закладу, що регламентує діяльність закладу та його керівника. Пріоритетними напрямками в освітній політиці школи є творчість, прогресивність, інноваційні навчальні технології.

Протягом 2021/2022 н.р. батьки школи, учні та учителі були активними учасниками навчально-виховного процесу. Усі заходи, які проводились у школі, були прозорими та відкритими для широких кіл громадськості.

Розуміючи сучасні вимоги, адміністрація школи намагається більшість рішень приймати на основі врахування думки колективу й інтересів справи, намагається створити такий мікроклімат, коли успіхи кожного учителя сприймаються позитивно, ініціатива та самостійність підтримується. Проблеми обговорюються й виробляються найбільш оптимальні варіанти рішень. Враховуючи великий досвід та високу професійність більшої частини колективу вчителів, адміністрація надає їм більше самостійності, можливості працювати на довір`ї.

І всі вони здійснюють велику і важку роботу по впровадженню навчально-виховного процесу у школі.

9.Охорона праці та безпека життєдіяльності

Питання ОП, БЖД, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу є одним з пріоритетних в діяльності педагогічного колективу школи. Вся робота в цьому напрямку проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання ЗНЗ й інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань, а її виконання постійно контролюється адміністрацією школи. У школі створено комісію з охорони праці, призначено відповідального за організацію роботи з ОП, сплановано відповідні заходи, своєчасно проводиться навчання всіх членів комісії з ОП.

У школі відпрацьована система вступного інструктажу, первинного, повторного та за різними видами діяльності для працівників школи. На початку навчального року, напередодні канікул і святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів. Регулярно і своєчасно проводяться цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями.

Перед канікулами проводились бесіди з безпеки життєдіяльності учнів. Здійснено запис в класних журналах на сторінці «Облік бесід з безпеки життєдіяльності». Кожним учителем - предметником проводиться інструктаж перед виконанням завдань лабораторної або практичної роботи, зміною видів діяльності на уроках праці, фізкультури, про що робилися відповідні записи в класних журналах.

Класні керівники 1- 11 класів проводили профілактичні бесіди щодо запобігання дитячого травматизму. Проводилися додаткові бесіди за фактами нещасних випадків з учнями школи та міста.

Адміністрацією школи, вчителями фізкультури, класними керівниками проводиться систематична робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. У школі розроблено цілу низку заходів щодо попередження травматизму учнів та працівників, під час навчально-виховного процесу у школі та у побуті, причини виникнення травм з`ясовуються, аналізуються, складаються відповідні акти та проводяться профілактичні заходи.

Говорячи про господарську роботу потрібно зауважити, що подвір`я школи завжди прибране, на клумбах щороку висаджуються квіти , обрізаються дерева, біляться бордюри, своєчасно скошується трава, вивозиться сміття .

У приміщеннях школи постійно підтримується чистота та порядок.

В результаті вторгнення російських війск на нашу землю в школі були пошкоджені вікна, двері, дах, ворота, що потребує ремонту та відновлення. Сьогодення вимагає обладнання укриття в закладі освіти на випадок повітряної тривоги під час очної форми навчання. В будівлі школи є підвальне приміщення та воно потребує великих зусиль та коштів аби відповідати всім вимогам укриття. Наразі, ми робимо все можливе, шо в наших силах, аби максимально наблизити приміщення до так званого «укритття».

На цьому моя доповідь завершується.

На кінець, хочу висловити слова подяки всім : учителям за велику роботу, за любов до своєї професії, за творчість, за терпіння, батькам, спонсорам та благодійникам - за розуміння, підтримку і сподіваюсь на подальшу плідну співпрацю. Бажаю всім миру. Перемоги.

Дякую всім за увагу.

Директор НВК Олена ЯРМОЛЬЧИК

Кiлькiсть переглядiв: 351

Коментарi